Nie pozwól aby przepadły stare fotografie, filmy czy pamiętniki! Podziel się nimi ze wszystkimi Polakami i przekaż do zasobów Archiwum Narodowego IPN!
OSTRZEŻENIE: NASZA WITRYNA JEST NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE I WYRAŻA BEZMIERNĄ POGARDĘ DLA ANTYPOLSKICH ŚCIERW ORAZ WSZELKIEJ MAŚCI LEWACKIEJ DZICZY I INNYCH DEWIANTÓW.
UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2

Zdrajco!

Zdrajco mojego narodu
– szukam cię
szukam
w szumie pochodu!
Szukam i odnajduję,
gdy Polskę w policzek całujesz!

Słyszałam, słyszałam z oddali
gdy w piekle o ciebie pytali!
Pytali:
– Nie boisz się złego?
– Nie boisz się gniewu polskiego?

Zdrajco mojego narodu!
Wołam z duszy, bezgłośnie...
Zdrajco mojego narodu!
Czy wiesz, że słyszę:
jak drzewo rośnie,
już rośnie
na twą szubienicę


Lusia Ogińska
3 grudnia 2017







źródło: Strona Mirosława Dakowskiego / www.dakowski.pl
ilustracja © domena publiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2